Prezentujemy zaproszenie na I OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ KOSZYKÓWKI „Broken Ball”, który odbędzie się w Iławie w dniach 17-18 czerwca. Organizatorami turnieju są :
Lokalna Inicjatywa Społeczna – „SQ”, Iławskie Centrum Sportu Turystyki i Rekreacji,
Stowarzyszenie na Rzecz Tworzenia Przyjaznego Środowiska Wychowawczego
Dzieci i Młodzieży Iławskiej „Przystań”, Grupa młodzieżowa „Młodzieżowy Lider” oraz Iławskie Centrum Kultury. A oto szczegóły :
- DATA I MIEJSCE ZDARZENIA
17 – 18.06.06 Hala Sportowo Widowiskowa w Iławie ul. Niepodległości 11 B
- WARUNKI UCZESTNICTWA
zgłoszenie drużyny do dnia 09.06.06 na załączonym formularzy drogą elektroniczną na adres brokenball@brokenball.mooha.pl, formularz
zgłoszeniowy można pobrać ze strony www.brokenball.mooha.pl.
zgłoszona drużyna ma obowiązek uiszczenia wpisowego w wysokości 50 zł
najpóźniej w dniu rozgrywanego turnieju w godzinach 09.00 – 10.00
Wpisowe jest przeznaczone na obsługę techniczną turnieju
- REGULAMIN TURNIEJU
- 1. Drużyny liczą 7 zawodników - 5 grających w polu i 2 rezerwowych.
2. Turniej rozgrywany jest tylko w kategorii open (od nieletnich wymagana
jest zgoda rodziców)
3. Wyklucza się możliwość przynależności zawodnika do więcej niż jednej
drużyny.
4. Mecze rozgrywane są na boiskach o standardowych wymiarach .
5. Czas gry wynosi 2 x 10 min. bez zatrzymywania czasu. (z wyłączeniem
przerw na żądanie)
6. Drużyny mają prawo do dwóch przerw (na żądanie), każda trwająca 20
sekund.
7. Zmiany mogą być dokonywane w czasie każdej przerwy w grze ( np.
wznowienie gry po zdobyciu punktów, faulu, wybiciu piłki na aut itp.).
Każda zmiana musi być sygnalizowana sędziemu
8. Zawodnik zostaje wykluczony z gry w przypadkach:
- brutalnej gry (pierwszy faul ostrzeżenie, kolejne usunięcie z boiska)
- Zachowania niezgodnego z zasadami Fair Play
9. Rzuty osobiste następują po
- 5 faulu drużyny w każdej połowie
- faulu przy rzucie o ile jest rzutem celnym
- faulu uznanym przez sędziego za brutalny (dodatkowo piłka po rzutach
osobistych dla drużyny faulowanej)
10. Rozgrywki rozpoczyna się w grupach liczących po 4 drużyny grając w
systemie każda z każdą. Do dalszych rozgrywek systemem pucharowym
przechodzą dwie najlepsze drużyny z rozgrywek grupowych.
11. W ramach turnieju odbędzie się: konkurs rzutów za 3 pkt., konkurs
wsadów, konkurs „Master of broken ball” (regulamin konkursu poniżej) oraz
na najlepszego zawodnika. W konkursach mogą brać udział tylko członkowie
drużyn.
12. W turnieju nagrodzone zostaną pierwsze 3 miejsca, pozostali otrzymają
pamiątkowe dyplomy.
13. Ogłoszenie wyników wszystkich rozgrywek drużynowych i konkursu rzutów
oraz wręczenie nagród nastąpi po zakończenie turnieju.
14. Sędziami turnieju będą osoby posiadające wymagane kwalifikacje.
15. Turniej realizowany będzie na podstawie ogólnych zasad koszykówki z
naciskiem na swobodę i maksymalnym nastawieniu na widowiskowość gry.
16. W turnieju nie mogą brać udziału osoby zrzeszone w PZK.
- SZCZEGÓŁOWY PROGRAM TURNIEJU
17.06.2006 (sobota)
godz. 09.00 - 10.00 – rejestracja zespołów
godz. 10.00 – Rozpoczęcie turnieju – eliminacje w grupach
w przerwach turnieju działania artystyczne:
- Cheerleaders
- Break dance
- Taniec nowoczesny
- Beat Box
- Hip hop – Emote, Klasik, Nekk, Kubeł, Nieuk
Cała impreza prowadzona będzie przez profesjonalnych DJ
godz. 19.00 – zakończenie pierwszego dnia
godz. 20.30 – After Party – Pub Żeglarski „Pod Kotwicą
18.06.2006 (niedziela)
godz. 10.00 – rozpoczęcie
- półfinały
- finały
godz. 15.00 – Wręczenie nagród
UWAGI:
Organizator zapewnia dla każdej drużyny napoje chłodzące
Organizator zapewnia opiekę medyczną
Organizator nie zapewnia noclegów, może natomiast wesprzeć w ich
rezerwacji (wyjątek stanowią drużyny którzy przyjadą z daleka; ponad 150 km
od Iławy).
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za losowe wypadki powstałe w
trakcie trwania turnieju (kontuzje, zły stan zdrowia zawodników). Wymagane
podpisanie oświadczenia (w dniu turnieju).
W związku ograniczoną liczbą miejsc, organizator zastrzega sobie prawo do
nie zakwalifikowania wszystkich drużyn. Zakwalifikowane drużyny zostaną
powiadomione drogą elektroniczną nie później niż do 11.06.06.
Organizator gwarantuje, że będzie to mistrzowski turniej.
Szczegółowych informacji odnośnie w/w imprezy udziela organizator
- Sprawy merytoryczne, kontakt z drużynami - Marek Szmyciński – 695 980 576,
brokenball_marek@o2.pl
- Sprawy merytoryczne, organizacyjne, promocja - Tomasz Woźniak – 606 952
640, brokenball_tomek@o2.pl
Regulamin konkursu o tytuł „Master of Broken Ball”:
- 1) W konkursie bierze udział po jednym wskazanym przez drużynę zawodniku z
ekipy. O kolejności startu zadecyduje losowanie.
- 2) Konkurs podzielony jest na trzy części:
Cześć pierwsza: Zawodnik w przeciągu 60 sek. z linii rzutów osobistych
wykonuje rzuty (rzut ma wartość jednego punktu), po rzucie piłkę
zawodnikowi podaje sędzia, który liczy punkty. Rywalizacja przebiega
równocześnie na dwóch koszach. Do drugiej części awansuje 50% zawodników z
części pierwszej, którzy uzyskali najwięcej punktów. W przypadku takiej
samej ilości punktów o awansie zadecyduje czas wykonania trzech celnych
rzutów osobistych.
Część druga: Zawodnik w przeciągu 60 sek. zza linii 3 punktów wykonuje
rzuty, po rzucie piłkę podaje sędzia, który liczy punkty. Rywalizacja
przebiega równocześnie na dwóch koszach. Do trzeciej części awansuje 50%
zawodników z części drugiej, którzy uzyskali najwięcej punktów. W przypadku
takiej samej ilości punktów o awansie zadecyduje czas wykonania dwóch
celnych rzutów zza linii trzech punktów.
Część trzecia: Finał - o kolejności startu zadecyduje losowanie. Wszyscy
finaliści rywalizować będą na czas, na ten sam kosz w następującej
konkurencji:
- start z piłką od linii środkowej boiska, rzut za trzy punkty - do rzutu
celnego,
- rzut osobisty - do rzutu celnego,
- dowolny celny rzut,
- chwyt piłki i bieg do linii środkowej,
Czas będzie mierzony od startu do przekroczenia przez zawodnika linii
środkowej. Przy rzutach sędziowie nie będą podawać piłek. Zwycięzca otrzyma
puchar, a pozostali finaliści dyplomy.
INFO: Organizatorzy